Toimitusehdot

Tilaus, toimitus- takuu ja muita ohjeita

 

Tilaukset:

  • Toivomme sinun tilaavan tuotteet sähköpostitse tilaukset(@)atex2u.net, suoraan edustajaltasi, tai asiakaspalvelustamme puhelimitse numerosta 020 144 2020.

 

  • Tuote yms. tiedusteluissa ota yhteys edustajaasi tai lähetä tiedustelu info(@)atex2u.net osoitteeseen sähköpostitse.

 

  • Mielellään lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostilla, kunhan vain muistat siitä meille kertoa tilausta tehdessäsi ja antamalla sähköpostiosoitteesi samalla.

 

Toimitukset:

  • Kaikki tilaukset, jotka saapuvat meille ennen klo 12, kerätään, pakataan ja toimitetaan rahdinkuljettajallemme saman päivän aikana. 

 

  • Rahdinkuljettajamme palvelulupauksen mukaisesti toimitus tapahtuu seuraavan 1-2 arkipäivän aikana.

 

  • Tarkista lähetys välittömästi mahdollisten kuljetusvaurioiden osalta, sekä lähetyksen oikeellisuus.

 

Laskutus:

  • Omalta osaltamme yritämme säästää luonnonvaroja ja ehkäistä ilmaan pääseviä saasteita esimerkiksi jakeluautojen pakokaasuista. Tästä syystä erittäin mielellämme lähetämme laskut sähköisessä muodossa. Kun yritykselläsi on mahdollisuus ottaa vastaan sähköisiä laskuja, ilmoitathan siitä asiakaspalveluumme 020 144 2020 tai info(@)atex2u.net  

 

Reklamaatiot ja takuu:

  • Kaikissa tuotteissamme on normaali takuut materiaali- ja valmistusvirheille.

 

  • Mikäli havaitset ostamassasi tuotteessa valmistus- tai laatuvirheen, ota ensisijaisesti yhteys jälleenmyyjään tai edustajaasi jolta tuotteen ostit.

 

  • Tärkeitä asioita muistaa: Tuotekoodi, koko (vaatteissa ja jalkineissa), osto-ajankohta ja kuitti.

 

  • Jälleenmyyjä /edustaja palauttaa tuotteen meille, laadunvalvonta- osastomme arvioi tuotteen, korjaa sen tai vaihtaa uuteen. Oman toimintamme kannalta on ensiarvoisen tärkeää, että saamme tuotteet takaisin ehkäistäksemme materiaali- tai valmistusvirheen toistumisen tulevaisuudessa.

 

  • Palautettavan tuotteen tulee olla pesty, sillä ompelimo ei käsittele likaisia vaatteita hygieniasyistä johtuen sekä ompelukoneiden rikkoontumisvaarasta johtuen. Mikäli joudumme pesettämään tuotteen, veloitamme sen aiheuttamat kustannukset.

 

  • Takuun piiriin ei kuulu tuotteen normaali kuluminen, pesuohjeiden vastaisesti huollettu vaate tai repeäminen ulkoisen tekijän toimesta. Tällaisia tekijöitä ovat esimerkiksi viiltäminen, vaatteen kiinnijääminen terävään reunaan tai työkaluun jne.

 

  • Mikäli tuotteessa ilmennyt vika ei kuulu normaali takuun piiriin, veloitamme lähetys- ja korjauskulut voimassaolevan rahtihinnastomme ja räätälimme tuntihinnaston mukaisesti.

 

Palautukset:

  • Jos havaitset huomautettavaa tuotteissamme tai toimituksessa, ota meihin välittömästi yhteyttä ja hoidetaan asia kuntoon. Normaali huomautusaikamme on 8 päivää.

 

  • Mikäli haluat palauttaa tuotteen takaisin meille, ota aina ensin yhteys meihin saadaksesi ohjeistuksen palautuksen lähettämiseksi meille.

 

  • Jos olet epähuomiossa tilannut väärin ja haluat palauttaa tuotteen, on lähetyskulut tällöin vastuullasi. Saadaksesi hyvityksen palautettavasta tuotteesta, tulee tuotteen olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Älä liimaa osoitetarroja tms. myyntipakkaukseen.

 

  • Valitettavasti emme voi lunastaa postiennakolla tai jälkivaatimuksella lähettyjä palautuksia, mikäli niistä ei ole erikseen sovittu.

 

  • Asiakaskohtaisesti teetetyillä tuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.